Collectieve autoverzekering

 

Vraag een offerte aan via een adviseur

 

Collectieve autoverzekering

Elk bedrijf is uniek, net als elk wagenpark. Dus waarom kiezen voor een standaard- verzekeringspakket? Allianz biedt perfecte verzekeringsoplossingen op maat. Van basisverzekeringen voor voertuigen tot extra voorzieningen voor jouw medewerkers of lading. Het verzekeringsaanbod van Allianz sluit naadloos aan op elk specifieke wagenpark, hoe dat wagenpark ook is samengesteld.

De autoverzekeringen van Allianz stel je zelf samen. Je kiest voor een basisverzekering:

  • Wettelijke Aansprakelijkheid (WA).
    Deze verzekering is wettelijk verplicht voor alle auto’s en bedoeld voor schade die je met jouw auto toebrengt aan anderen.

  • WA + Beperkt Casco.
    Hiermee verzeker je ook schade aan de auto zelf in een aantal gevallen. Bijvoorbeeld schade door diefstal, brand en storm en ruitschade. Schade aan jouw auto door een aanrijding valt niet hieronder.
     
  • WA + Volledig Casco.
    Bij deze meest uitgebreide verzekering krijg je ook een vergoeding voor schade aan jouw auto door een aanrijding, ook als die aanrijding jouw eigen schuld is.

Wil jij meer weten? Lees dan de verzekeringsvoorwaarden​. 

  • Ongevallenverzekering voor Inzittenden.
    Bij deze verzekering betalen wij een vast bedrag als de bestuurder of een van de inzittenden van jouw auto blijvend invalide wordt of overlijdt door een ongeluk in het verkeer.
     
  • Schadeverzekering voor Inzittenden.
    Raakt de bestuurder van jouw auto betrokken bij een ongeval? Of hebben de passagiers in jouw auto schade? Deze verzekering vergoedt deze schade, ook van de bestuurder. Niet alleen letselschade, maar ook schade aan spullen.
     
  • Rechtsbijstandverzekering.
    Krijg je te maken met een conflict door jouw auto? Bijvoorbeeld met de tegenpartij bij een ongeluk? Dan heb jij met deze verzekering recht op juridische hulp bij dit conflict.

Wil jij meer weten? Lees dan de verzekeringsvoorwaarden​. 

Voor elk van de verzekeringen die je kiest, geldt dat niet altijd alles verzekerd is. Maar in sommige situaties betalen wij nooit. Bijvoorbeeld als de auto werd bestuurd door iemand die dat niet mocht, omdat hij of zij geen geldig rijbewijs had. Wij betalen ook niet bij schade die je met opzet veroorzaakt. Net als wanneer je de auto niet gebruikte zoals je bij ons heeft opgegeven. Omdat je er bijvoorbeeld snelheidswedstrijden mee hebt gereden. Of als je de auto gaat gebruiken als taxi zonder dat aan ons door te geven.

Wil jij meer weten? Lees dan de verzekeringsvoorwaarden​. 

Allianz zorgt voor maximale efficiency. Als wagenparkbeheerder kan je rekenen op direct contact, een snelle verwerking van mutaties en actuele managementoverzichten.
Jouw auto’s zijn in het buitenland ook goed verzekerd. Allianz heeft een uitgebreid netwerk in vrijwel alle Europese landen. Dat biedt jou als wagenparkbeheerder, maar ook jouw bestuurders meer zekerheid en meer mogelijkheden voor internationale verzekeringsprogramma’s.
Het aantal schadevrije jaren staat op je polis. Kun je het daar niet vinden? Geen probleem. Onze chatbot Eva helpt je graag verder. 
Om de premie voor jouw wagenpark te kunnen bepalen, bekijken we jouw specifieke situatie. Daarvoor willen we graag weten hoe jouw wagenpark is samengesteld. Maar ook wat je met de auto’s doet en hoe jij ze wilt verzekeren. Je kunt zelf kiezen uit een aantal verzekeringen. Bijvoorbeeld voor pechhulp of de belettering van jouw bestelauto’s. 

Wil jij weten wat de Collectieve Autoverzekering voor je kost? Vraag het een adviseur.
ekomi

Allianz wereldwijde klanttevredenheid

4.5/5

5844 Beoordelingen

Dit is wat onze klanten over ons zeggen

M. Bouma , 30/03/2023

Het was me niet duidelijk wat ik naar Allianz moest opsturen, of dat ik verder moest reageren op de mail voordat de schade zou worden afgehandeld. Maar verder een perfect en probleemloos verloop.

, 30/03/2023

ik kreeg een verwarrende brief ik nog een schadeformulier wilde insturen, de datum van de brief was twee weken voordat ik hem kreeg en het formulier werd gevraagd 2 dagen voor ontvangst van de brief - bij navraag bij de dealer was het helemaal niet nodig; het is geen zwaar punt maar vermelden waard - verder ging alles prima
Neem contact met ons op. 
Vraag advies bij een onafhankelijk adviseur bij jou in de buurt.