Alles wat wij doen bij Allianz, doen wij met de beste bedoelingen. Uw belang staat daarbij voorop.
Wij hechten sterk aan een goede relatie met al onze klanten. De dienstverlening, die wij aanbieden, is erop gericht om die relatie in stand te houden en verder te verstevigen. Toch kan het voorkomen, dat u niet tevreden bent over de door ons verrichte diensten.
Laat het ons weten, zodat wij uw klacht of opmerking op een juiste manier kunnen behandelen, en ervan kunnen leren voor de toekomst. U kunt uw klacht op verschillende wijzen bij ons indienen. In het klachtenbeleid leest u meer over de behandeling van uw klacht.
Wij garanderen u een spoedige reactie.
Mocht uw klacht niet naar tevredenheid worden opgelost, dan kunt u de klacht voorleggen aan:
Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
Telefoon: 070 - 333 89 99
Het e-mailadres is: [email protected]