We zoeken samen een oplossing

We doen natuurlijk onze uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze service of dat je het niet eens bent met een beslissing van onze medewerkers. Neem dan altijd eerst contact op met je verzekeringsadviseur. In veel gevallen kan die een oplossing vinden. 

Kan jouw adviseur de klacht niet voor je oplossen of heb je geen adviseur? Geef je klacht dan aan ons door via ons digitale klachtenformulier.
Je kan ook een brief sturen. Ons adres is:
Allianz Klachtencommissie
Postbus 761
3000 AT Rotterdam

Klacht indienen over Allianz

Als we er niet samen uitkomen, kun je in sommige gevallen jouw klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Het Kifid is een onafhankelijke organisatie die klachten beoordeelt. Op www.kifid.nl staat precies uitgelegd of je naar het Kifid kunt gaan, en hoe je daar een klacht indient. Let op: Je moet dit doen binnen 3 maanden nadat je van ons een reactie hebt gekregen. Het adres is:

Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Je kunt ook naar een Nederlandse rechter gaan. Voor deze verzekering geldt het Nederlandse recht.
Vermeld altijd jouw naam en om welk product en polis- of dossiernummer het gaat.

 

Wil je contact met ons? Wij zitten voor je klaar op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:30. 

Wil je advies over een van onze verzekeringen? Neem dan contact op met een onafhankelijk adviseur bij jou in de buurt.