Ga naar Mijn Account. Daar word je e-mailadres gevraagd om een tijdelijke inlogcode aan te vragen. Deze ontvang je per mail of sms.

Let op: de code verloopt zodra je bent ingelogd. De volgende keer dat je inlogt moet je dus opnieuw een code aanvragen. Op deze manier hoef je geen wachtwoord te onthouden. 

Wanneer je bij ons een verzekering afsluit, maken wij automatisch een Mijn Account voor je aan. De link naar deze online omgeving ontvang je per mail. Je e-mailadres is je gebruikersnaam. Per mail of sms ontvang je per keer dat je wilt inloggen een inlogcode. 
We gebruiken je e-mailadres als je gebruikersnaam. Het is dus wel zaak dat wij het juiste emailadres hebben. Dit heb je via je verzekeringsadviseur aan ons laten weten. 
Neem dan even contact op met je verzekeringsadviseur. Die kan dan kijken of wij de juiste gegevens hebben en deze eventueel aanpassen. 

In je Mijn Account kun je de volgende zaken doen:

  • Je verzekeringen inzien
  • Je polisblad of andere documenten downloaden
  • Je IBAN-aanpassen
  • Schade melden en status van je schadebehandeling inzien
  • Je groene kaart aanpassen voor een caravan of aanhanger

Andere wijzigingen hebben invloed op je verzekering. Neem daarom contact op met je verzekeringsadviseur die met jou kijkt wat dan het best bij jou past. 

Ja, je kunt inloggen met het ‘oude’ e-mailadres. Vraag dan wel de inlogcode aan per sms. Zodra je bent ingelogd, pas je je e-mailadres aan. Dit is belangrijk omdat wij belangrijke documenten over je verzekering naar je e-mailadres sturen. 
De polisvoorwaarden vind je op onze downloadspagina. Kijk voor je de juiste versie op jouw polisblad. Je vindt de voorwaarden ook in je Mijn Account omgeving. 

Naast het polisblad zijn voor jouw verzekering nog andere documenten van toepassing: de voorwaarden, het informatieblad en verzekeringskaarten. Je vindt deze onder het kopje ‘Veelgebruikte documenten’ op de betreffende productpagina.

Heb je een autoverzekering, dan krijg je van ons ook een Internationaal verzekeringsbewijs (dit noemen we nog steeds de ‘Groene kaart’ alleen is die niet meer groen, maar wit. Je ontvangt de groene kaart tegelijk met je polisblad in de mail en je kunt deze ook vinden in je Mijn Account. 

De groene kaart niet meer verplicht. Deze is vervangen door een (wit) internationaal verzekeringsbewijs. Hiermee mag je naar alle landen die op het verzekeringsbewijs vermeld staan.

In Nederland is het voldoende om je verzekeringsbewijs op je telefoon te laten zien. Ga je de grens over? Dan moet je verzekeringsbewijs tweezijdig op wit papier geprint zijn. Let er wel op dat de informatie er volledig en leesbaar op staat. 

Dat is alleen in Polen, Duitsland, Kroatië en Spanje verplicht. Je kunt in je Mijn Account de groene kaart aanpassen voor je caravan. 
Wil je contact met ons? Wij zitten voor je klaar op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:30. 

Wil je advies over een van onze verzekeringen? Neem dan contact op met een onafhankelijk adviseur bij jou in de buurt.