Meld een schade 

Heb je schade? Wat vervelend. Wij helpen je om de schade snel en goed op te lossen.

Je kunt hier ook eerst checken of je schade is gedekt.
ekomi

Allianz wereldwijde klanttevredenheid

4.3/5

3382 Beoordelingen

Dit is wat onze klanten over ons zeggen

, 22/07/2021

Omdat ik tevreden ben!

, 21/07/2021

Goed en snel advies. En vriendelijke mevrouw aan de telefoon.
Wij registreren jouw schademelding en beoordelen waarvoor je verzekerd bent. Daarna informeren we je over de verdere behandeling van de schade. Je ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie van ons. 
schade melden
schade melden
Een van onze schadebehandelaars beoordeelt jouw schade. Soms maakt de schadebehandelaar gebruik van de diensten van een schade-expert. 

Ben je het niet eens met de conclusie van onze schade-expert? Dan kan je zelf een schade-expert inschakelen: een contra-expert. De kosten van de contra-expert betalen wij tot het bedrag dat wij aan onze expert betaald hebben. 
Na de beoordeling van je schade informeren wij je over de afronding van de schade. Meestal bevestigen wij aan je dat je een vergoeding krijgt. Ben je niet verzekerd voor de schade? Dan informeren wij je ook. 
 
Hoe lang het afronden van een schade duurt, is afhankelijk van een aantal zaken: de soort schade, de informatie die wij krijgen over de schade en de medewerking van de betrokken partijen.
schade melden
schade melden

Je hebt door een ongeval letsel opgelopen. We hopen dat je voorspoedig herstelt. We kunnen ons voorstellen dat je al je aandacht nodig hebt om te herstellen en het ongeval emotioneel te verwerken.

De afhandeling van je letselschade kan dan onoverzichtelijk en tijdrovend overkomen. Wij hebben dit alles overzichtelijk voor jou op een rijtje gezet.

  • Als je schriftelijk of per email een verzoek doet, proberen wij  binnen 10 werkdagen te reageren.
Voor vragen over Allianz Direct kun je terecht op hun servicepagina
Je kunt bij ons inloggen als je bij ons een pensioen of  levensverzekering hebt. Heb je een vraag over een andere verzekering? Neem dan contact op met je adviseur. De contactgegevens vind je in je polis. Wil je ons rechtstreeks spreken? Hier vind je het juiste nummer.
Je vindt hier alle voorwaarden van onze verzekeringen. 
Als je je groene kaart kwijt bent, kun je een nieuwe aanvragen bij je adviseur. Het telefoonnummer vind je in de polis. Heb je direct een verzekering bij ons afgesloten? Bel dan 088-577 25 10.
Vaak geldt een eigen risico bij schade. Dat is een bepaald bedrag dat je zelf betaalt. Wil je weten of voor jouw verzekering een eigen risico geldt? Kijk dan in de voorwaarden. Of neem contact op met je adviseur. Het telefoonnummer vind je in de polis.

Op deze pagina vind je de bij Allianz aangesloten schadeherstellers bij jou in de buurt. 

 

 

De diverse schadeformulieren kun je onderaan deze pagina downloaden.
Wil jij weten of jouw schade is gedekt? Controleer het hier.