Hulp bij inloggen

U heeft geklikt op ‘hulp bij inloggen’. Hieronder leest u wat u kunt doen als u niet kunt inloggen. Kies de optie die voor u van toepassing is.  

U kunt dan het volgende doen:

  1. Controleer of uw e-mailadres correct heeft ingetypt. Is dit niet het geval? Voer dan nog een keer uw juiste e-mailadres in.
  2. Heeft u uw e-mailadres juist ingevoerd? En ontvangt u geen reset e-mail? Controleer dan of de e-mail in uw spamfilter terecht gekomen is.

Ontvangt u na het uitvoeren van deze check nog geen reset e-mail? Kies dan onderstaand voor de hoedanigheid die voor u van toepassing is.

Neem dan contact op bij de gebruikersbeheerder van uw organisatie.

In dat geval is bij uw autorisatie niet het juiste mobielnummer in de gebruikersbeheermodule  vermeld. Weet u niet wie als beheerder binnen uw organisatie is aangesteld? Vraag dan aan een collega die wel toegang heeft tot de portal wie de beheerder is.

Om uw Digitaal Paspoort te koppelen moet u de volgende stappen uitvoeren:

  • Voer uw emailadres en wachtwoord in.
  • Klik vervolgens op de knop “Inloggen met Digitaal Paspoort”
  • U heeft nu de mogelijkheid om een geïnstalleerd certificaat te selecteren.
  • Kies het betreffende certificaat en uw Digitaal Paspoort is gekoppeld.

 

Lukt het koppelen van uw Digitaal Paspoort niet? En gaat het om een Digitaal Paspoort wat u onlangs verlengd heeft?Dan kunt u op dit moment - door een technische storing - uw nieuw Digitaal Paspoort helaas nog niet koppelen aan de portal. Onze excuses hiervoor.

In plaats van inloggen met uw Digitaal Paspoort kunt u wel inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. 
 

  • Ga hiervoor terug naar het inlogscherm.
  • Voer uw e-mailadres en wachtwoord in.    
  • Weet uw wachtwoord niet meer? Kies dan voor de optie "Wachtwoord vergeten" 
  • Vul uw e-mailadres in en u ontvangt binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.
  • Maak vervolgens een nieuw wachtwoord aan.
  • U kunt vervolgens met uw e-mailadres en uw nieuw wachtwoord inloggen.  

NB.
Alleen een persoonlijk Digitaal Paspoort kan de code per SMS vervangen bij het inloggen. Een bedrijfscertificaat is niet persoonsgebonden en kan niet gebruikt worden voor het inloggen op de portal.

Heeft u uw Digitaal Paspoort onlangs vervangen? Dan kunt u op dit moment - door een technische storing - uw nieuw Digitaal Paspoort helaas nog niet koppelen aan de portal. Onze excuses hiervoor.

In plaats van het inloggen met uw nieuw Digitaal Paspoort kunt u wel inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. 
 

  • Ga hiervoor naar het inlogscherm.
  • Voer uw e-mailadres en wachtwoord in.    
  • Weet uw wachtwoord niet meer? Kies dan voor de optie "Wachtwoord vergeten" 
  • Vul uw e-mailadres in en u ontvangt binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.
  • Maak vervolgens een nieuw wachtwoord aan.
  • U kunt vervolgens met uw e-mailadres en uw nieuw wachtwoord inloggen.  

NB.
Alleen een persoonlijk Digitaal Paspoort kan de code per SMS vervangen bij het inloggen. Een bedrijfscertificaat is niet persoonsgebonden en kan niet gebruikt worden voor het inloggen op de portal.

Dan kan dit één van de onderstaande oorzaken hebben: 

  1. U logt in met een toegangscode die niet (meer) actief is of uw account is geblokkeerd. Neem dan contact op met de collega bij uw kantoor die het gebruikersbeheer regelt. Hij kan autorisatie voor u aanmaken of uw account deblokkeren. Weet u niet wie als beheerder binnen uw organisatie is aangesteld? Vraag dan aan een collega die wel toegang heeft tot de portal wie de beheerder is. 
     
  2. Bent u zelf de (gebruikers)beheerder voor uw kantoor en uw account is geblokkeerd? Neem dan contact op met de Allianz Servicedesk via 088 – 577 16 00. U kunt ons op werkdagen bereiken van 9.00 tot 17.30 uur.
     
  3. Heeft uw kantoor nog geen (gebruikers)beheerder aangesteld? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met de volgende gegevens van de beheerder die u wilt aanstellen:

    Tussenpersoonnummer
    Bedrijfsnaam
    Achternaam
    Voornaam
    Voorletters
    Tussenvoegsel
    E-mail adres
    Mobiel telefoonnummer

De door u aangestelde beheerder ontvangt na verificatie een e-mail met een link waarmee hij zijn account als (gebruikers)beheerder kan activeren. Na activatie kan de beheerder autorisatie voor medewerkers in uw organisatie aanmaken.

Dan kan dit één van de onderstaande oorzaken hebben: 

  1. U logt in met een toegangscode die niet (meer) actief is of uw account is geblokkeerd.
    Neem dan contact op met de collega bij uw bedrijf die het gebruikersbeheer regelt. Hij kan autorisatie voor u aanmaken of uw account deblokkeren. Weet u niet wie als beheerder binnen uw bedrijf is aangesteld? Vraag dan aan een collega die wel toegang heeft tot de portal wie de beheerder is.
     
  2. Bent u zelf de gebruikersbeheerder voor uw bedrijf en is uw account geblokkeerd? Neem dan contact op met de Allianz Servicedesk via 088 – 577 16 00. U kunt ons op werkdagen bereiken van 9.00 tot 17.30 uur.
     
  3. Is binnen uw bedrijf nog geen gebruikersbeheerder aangesteld? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Geef in de e-mail wie u als beheerder binnen uw bedrijf aanstelt. Deze e-mail moet de volgende gegevens bevatten:

    Uw bedrijfsnaam
    Uw polisnummer

    En de volgende n.a.w.-gegevens de beheerder:
    Achternaam
    Voornaam
    Voorletters
    Tussenvoegsel
    Geslacht
    Zakelijk e-mail adres
    (Zakelijk) mobiel telefoonnummer
  4. De door u aangestelde beheerder ontvangt na verificatie een e-mail met een link waarmee hij zijn account als (gebruikers)beheerder kan activeren. Na activatie kan de beheerder autorisatie voor de medewerkers in uw bedrijf aanmaken.
  1. Neem contact op met de afdeling Insurance van BMW Financial Services via [email protected] of 070 41 47 483. U kunt hen op werkdagen tussen 9.00 en 17.30 uur bereiken. Zij helpen u graag verder.