Hulp bij inloggen

Je hebt geklikt op ‘hulp bij inloggen’. Hieronder lees je wat je kunt doen als je niet kunt inloggen. Kies de optie die voor jou van toepassing is.  

Je kunt dan het volgende doen:

  1. Controleer of je jouw e-mailadres correct hebt ingetypt. Is dit niet het geval? Voer dan nog een keer jouw juiste e-mailadres in.
  2.  Heb je jouw e-mailadres juist ingevoerd? En ontvang je geen reset e-mail? Controleer dan of de e-mail in jouw spamfilter terechtgekomen is.

Ontvang je na het uitvoeren van deze checks nog geen reset e-mail? Kies dan onderstaand voor de hoedanigheid die voor jou van toepassing is.

Neem dan contact op met de gebruikersbeheerder van jouw organisatie. Het kan namelijk zijn dat bij jouw autorisatie niet het juiste mobiel nummer in de gebruikersbeheermodule vermeld is.  

Weet je niet wie als beheerder binnen jouw organisatie is aangesteld? Vraag dan aan een collega, die wel toegang heeft tot de portal, wie de beheerder binnen jouw organisatie is.

Om via eHerkenning in te kunnen loggen moet de dienst Allianz Zakelijk aan jouw eHerkenningsprofiel zijn toegevoegd. Dit kan de beheerder van eHerkenning binnen jouw kantoor voor jou regelen.

In 
deze handleiding  lees je meer over het inlogproces via eHerkenning bij onze mkb-portal / MyAllianzBroker-portal.

Dan kan dit één van de onderstaande oorzaken hebben: 

  1. Je logt in met een toegangscode die niet (meer) actief is. Of je account is geblokkeerd. Is dat het geval? Neem dan contact op met de collega bij jouw kantoor die het gebruikersbeheer regelt (de zogenaamde gebruikersbeheerder). De gebruikersbeheerder kan jou (opnieuw) autoriseren of je account deblokkeren.

    Weet je niet wie als beheerder binnen jouw organisatie is aangesteld? Vraag dan aan een collega, die wel toegang heeft tot de portal, wie de beheerder binnen jouw organisatie is.  

  2. Ben je zelf de (gebruikers)beheerder voor jouw kantoor? En is jouw account geblokkeerd? Neem dan contact op met de Allianz Servicedesk via 088 – 577 16 00. Je kunt ons op werkdagen bereiken van 9.00 tot 17.30 uur. 

  3. Heeft jouw kantoor nog geen (gebruikers)beheerder aangesteld? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met de volgende gegevens van de beheerder die je wilt aanstellen:

    Tussenpersoonnummer
    Bedrijfsnaam
    Achternaam
    Voornaam
    Voorletters
    Tussenvoegsel
    E-mail adres
    Mobiel telefoonnummer

        De door jou aangestelde beheerder ontvangt, nadat het verificatieproces
        door ons is afgerond, een e-mail met een link. Via deze link kan de
        beheerder zijn/haar account als (gebruikers)beheerder activeren.

        Na activatie kan de beheerder autorisaties voor medewerkers in jouw
        organisatie aanmaken.

Dan kan dit één van de onderstaande oorzaken hebben: 

  1. Je logt in met een toegangscode die niet (meer) actief is. Of je account is geblokkeerd. Is dat het geval? Neem dan contact op met de collega bij jouw bedrijf, die het gebruikersbeheer regelt (de zogenaamde gebruikersbeheerder). De gebruikersbeheerder kan jou (opnieuw) autoriseren of je account deblokkeren.. Hij kan autorisatie voor jou aanmaken of jouw account deblokkeren. Weet je niet wie als beheerder binnen jouw bedrijf is aangesteld? Vraag dan aan een collega die wel toegang heeft tot de portal wie de beheerder binnen jouw organisatie is. 

  2. Ben je zelf de gebruikersbeheerder voor jouw bedrijf? En is jouw account geblokkeerd? Neem dan contact op met de Allianz Servicedesk via 088 – 577 16 00. Je kunt ons op werkdagen bereiken van 9.00 tot 17.30 uur.
     
  3. Is binnen jouw bedrijf nog geen gebruikersbeheerder aangesteld? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Geef in de e-mail aan wie je als beheerder binnen jouw bedrijf aanstelt. Deze e-mail moet de volgende gegevens bevatten:

    Jouw bedrijfsnaam
    Jouw polisnummer

  4. En de volgende n.a.w.-gegevens van de beheerder:
    Achternaam
    Voornaam
    Voorletters
    Tussenvoegsel
    Geslacht
    Zakelijk e-mail adres
    (Zakelijk) mobiel telefoonnummer
  5.          De door jou aangestelde beheerder ontvangt, nadat het verificatieproces
            door ons is afgerond, een e-mail met een link. Via deze link kan de
            beheerder zijn/haar account als (gebruikers)beheerder activeren.

            Na activatie kan de beheerder autorisaties voor medewerkers in jouw
            bedrijf aanmaken.
  1. Neem contact op met de afdeling Insurance van BMW Financial Services via [email protected]l of 070 41 47 483. Je kunt hen op werkdagen tussen 9.00 en 17.30 uur bereiken. Zij helpen jou graag verder.