Hulp bij inloggen

U heeft geklikt op ‘hulp bij inloggen’. Hieronder leest u wat u kunt doen als u niet kunt inloggen. Kies de optie die voor u van toepassing is.  

Algemeen

U kunt dan het volgende doen:

  1. Controleer of uw e-mailadres correct heeft ingetypt. Is dit niet het geval? Voer dan nog een keer uw juiste e-mailadres in.
  2. Heeft u uw e-mailadres juist ingevoerd? En ontvangt u geen reset e-mail? Controleer dan of de e-mail in uw spamfilter terecht gekomen is.

Ontvangt u na het uitvoeren van deze check nog geen reset e-mail? Kies dan onderstaand voor de hoedanigheid die voor u van toepassing is.

Neem dan contact op bij de gebruikersbeheerder van uw organisatie.

In dat geval is bij uw autorisatie niet het juiste mobielnummer in de gebruikersbeheermodule  vermeld. Weet u niet wie als beheerder binnen uw organisatie is aangesteld? Vraag dan aan een collega die wel toegang heeft tot de portal wie de beheerder is.

Om uw Digitaal Paspoort te koppelen moet u de volgende stappen uitvoeren:

  • Voer uw emailadres en wachtwoord in.
  • Klik vervolgens op de knop “Inloggen met Digitaal Paspoort”
  • U heeft nu de mogelijkheid om een geïnstalleerd certificaat te selecteren.
  • Kies het betreffende certificaat en uw Digitaal Paspoort is gekoppeld.

NB.
Alleen een persoonlijk Digitaal Paspoort kan de code per SMS vervangen bij het inloggen. Een bedrijfscertificaat is niet persoonsgebonden en kan niet gebruikt worden voor het inloggen op de portal.

Bent u adviseur?

Dan kan dit één van de onderstaande oorzaken hebben: 

  1. U logt in met een toegangscode die niet (meer) actief is of uw account is geblokkeerd. Neem dan contact op met de collega bij uw kantoor die het gebruikersbeheer regelt. Hij kan autorisatie voor u aanmaken of uw account deblokkeren. Weet u niet wie als beheerder binnen uw organisatie is aangesteld? Vraag dan aan een collega die wel toegang heeft tot de portal wie de beheerder is. 
     
  2. Bent u zelf de (gebruikers)beheerder voor uw kantoor en uw account is geblokkeerd? Neem dan contact op met de Allianz Servicedesk via 088 – 577 16 00. U kunt ons op werkdagen bereiken van 8.00 tot 17.30 uur.
     
  3. Heeft uw kantoor nog geen (gebruikers)beheerder aangesteld? Stuur dan een e-mail naar tussenpersoonbeheer@allianz.nl met de volgende gegevens van de beheerder die u wilt aanstellen:

    Tussenpersoonnummer
    Bedrijfsnaam
    Achternaam
    Voornaam
    Voorletters
    Tussenvoegsel
    E-mail adres
    Mobiel telefoonnummer

De door u aangestelde beheerder ontvangt na verificatie een e-mail met een link waarmee hij zijn account als (gebruikers)beheerder kan activeren. Na activatie kan de beheerder autorisatie voor medewerkers in uw organisatie aanmaken.

Bent u garagehouder?

Dan kan dit één van de onderstaande oorzaken hebben: 

  1. U logt in met een toegangscode die niet (meer) actief is of uw account is geblokkeerd.
    Neem dan contact op met de collega bij uw bedrijf die het gebruikersbeheer regelt. Hij kan autorisatie voor u aanmaken of uw account deblokkeren. Weet u niet wie als beheerder binnen uw bedrijf is aangesteld? Vraag dan aan een collega die wel toegang heeft tot de portal wie de beheerder is.
     
  2. Bent u zelf de gebruikersbeheerder voor uw bedrijf en is uw account geblokkeerd? Neem dan contact op met de Allianz Servicedesk via 088 – 577 16 00. U kunt ons op werkdagen bereiken van 8.00 tot 17.30 uur.
     
  3. Is binnen uw bedrijf nog geen gebruikersbeheerder aangesteld? Stuur dan een e-mail naar pm.garage@allianz.nl. Geef in de e-mail wie u als beheerder binnen uw bedrijf aanstelt. Deze e-mail moet de volgende gegevens bevatten:

    Uw bedrijfsnaam
    Uw polisnummer

    En de volgende n.a.w.-gegevens de beheerder:
    Achternaam
    Voornaam
    Voorletters
    Tussenvoegsel
    Geslacht
    Zakelijk e-mail adres
    (Zakelijk) mobiel telefoonnummer

De door u aangestelde beheerder ontvangt na verificatie een e-mail met een link waarmee hij zijn account als (gebruikers)beheerder kan activeren. Na activatie kan de beheerder autorisatie voor de medewerkers in uw bedrijf aanmaken.

Bent u autoverkoper?

U dient na 23 mei uw wachtwoord eenmalig te wijzigen

Op 23 mei is het nieuwe verzekeringsportaal in gebruik genomen. Door de komst van het nieuwe portaal is het noodzakelijk om uw wachtwoord eenmalig te wijzigen. Dit kunt u doen door te klikken op “Wachtwoord vergeten?”. Voer uw e-mailadres in (dus niet uw oude gebruikersnaam) en klik op “e-mail versturen”. U ontvangt direct een e-mail met instructie hoe u uw wachtwoord kunt wijzigen. Vervolgens kunt u weer inloggen in het verzekeringsportaal en werkt ook de koppeling vanuit Financial Assistant weer.

De Financial Assistant koppeling werkt niet:
U dient na 23 mei uw wachtwoord eenmalig te wijzigen

Na 23 mei werkt de koppeling vanuit Financial Assistant naar het verzekeringsportaal niet meer. De koppeling werkt pas weer wanneer u eenmalig uw wachtwoord van het verzekeringsportaal wijzigt. Dit kunt u doen door te klikken op “Wachtwoord vergeten?”. Voer uw e-mailadres in (dus niet uw oude gebruikersnaam) en klik op “e-mail versturen”. U ontvangt direct een e-mail met instructie hoe u uw wachtwoord kunt wijzigen. Vervolgens kunt u weer inloggen in het verzekeringsportaal en werkt ook de koppeling vanuit Financial Assistant weer.

Heeft u bovenstaande al geprobeerd en lukt het inloggen nog steeds niet?

Neem dan contact op met de afdeling Insurance van BMW Financial Services via insurance@bmw.nl of 070 41 47 483. U kunt hen op werkdagen tussen 8.15 en 17.30 uur bereiken. Zij helpen u graag verder.