Voor jou als werkgever is er het werkgeverportaal. Via het werkgeverportaal kunnen onder andere de meest voorkomende mutaties realtime worden verwerkt, heb je inzicht in de rekening-courant en is een koppeling met jouw salarispakket mogelijk. In het werkgeverportaal vind je ook een dashboard met statistieken van het Persoonlijk Pensioen Portaal, zoals het aantal werknemers dat heeft ingelogd en het aantal ingevulde risicoprofielen. 

Onderdelen werkgeverportaal

Hier vind je jouw bedrijfsgegevens.
Hier vind je het dashboard met statistieken van het Persoonlijk Pensioen Portaal, zoals het aantal werknemers dat heeft ingelogd en het aantal ingevulde risicoprofielen.
Hier vind je de uitgangspunten van de pensioenregeling, zoals de beschikbare premiestaffel en de pensioenleeftijd.
Hier vind je een overzicht van alle deelnemers aan de pensioenregeling. Per deelnemer is er gedetailleerde informatie beschikbaar en kun je individuele wijzigingen doorvoeren. Ook is het mogelijk het deelnemersbestand te exporteren naar Excel.
Hier vind je alle documenten en communicatie over de pensioenregeling, zoals de uitvoeringsovereenkomst en het pensioenreglement.
Hier kun je twee soorten wijzigingen doorvoeren; individuele wijzigingen per werknemer of een collectieve salariswijziging. Wij zorgen ervoor dat de wijzigingen de volgende dag online zijn verwerkt.

Persoonlijk Pensioen Portaal voor werknemers

Werknemers met een pensioenregeling bij Allianz krijgen toegang tot het Allianz Persoonlijk Pensioen Portaal. Het is dé centrale plaats waar werknemers alles kunnen vinden over hun pensioen bij Allianz. Met DigiD loggen zij veilig en vertrouwd in, 24/7 en met elk device. 
Neem contact met ons op. 
Vraag advies bij een onafhankelijk adviseur bij jou in de buurt.