In de meeste gevallen zal je contact met Allianz via een verzekeringsadviseur verlopen. Deze zal je veelal kunnen helpen bij het beantwoorden van jouw vragen of oplossen van ergernissen.

Als je een klacht niet wilt of kunt voorleggen aan jouw assurantietussenpersoon, kan je deze ook rechtstreeks indienen. Dit kan op verschillende manieren. 

Je kan jouw klacht via deze website aan Allianz voorleggen, via het klachtenformulier of het kan per mail/brief. 

Scroll horizontaal om meer te zien

Klacht heeft betrekking op briefadres / e-mailadres
Schadeverzekeringen (overig)

Allianz Nederland Schadeverzekering t.a.v. Centraal Klachtenteam P&C Policy

Postbus 761
3000 AT ROTTERDAM

[email protected]

Schadeverzekeringen (claims) of Arbeidsongeschiktheid (claims)

Allianz Nederland Schadeverzekering t.a.v. Centraal Klachtenteam P&C Claims

Postbus 761
3000 AT ROTTERDAM

[email protected]

Levensverzekeringen, Arbeidsongeschiktheid (acceptatie) en Vermogensbeheer

Allianz Nederland Levensverzekering t.a.v. Centraal Klachtenteam Leven

Postbus 761
3000 AT ROTTERDAM

[email protected]