Rekeningnummer wijzigen

Wil je jouw rekeningnummer wijzigen? Dat kan meestal via ons online formulier. 
De onderstaande verzekeringen kunnen niet via het online formulier. Hieronder lees je hoe het wel kan.
Je kunt jouw rekeningnummer wijzigen in je eigen account bij Allianz Direct.

Je kunt jouw rekeningnummer voor een beleggingsverzekering wijzigen door het invullen van deze pdf. Deze mag je op 2 manieren naar ons opsturen. Vergeet daarbij niet om een kopie legitimatiebewijs bij te voegen.

Optie 1: via e-mail
Stuur de pdf naar [email protected]. Wil je in het onderwerp van jouw mail je polisnummer vermelden?

Optie 2: per post
Stuur de pdf ingevuld en uitgeprint naar Allianz, T.a.v. naam van jouw verzekering, antwoordnummer 5024, 3000 VB Rotterdam. 


Als je jouw rekeningnummer wilt wijzigen voor jouw pensioen- of lijfrenteuitkering kun je dit doen door ons een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld in het onderwerp jouw polisnummer. Geef duidelijk aan naar welk IBAN-rekeningnummer wij de uitkeringen over moeten gaan maken en ten name van wie deze rekening staat. Daarnaast hebben wij een kopie van een recent bankafschrift of een foto van jouw bankpas nodig ter verificatie. Op dit afschrift moeten in ieder geval het IBAN en de tenaamstelling zichtbaar zijn. Stuur deze gelijk mee, dan kunnen wij jouw gevraagde wijzigingen zo snel mogelijk verwerken.

Hypotheek afgesloten na 1 juni 2011
Wil je jouw bankrekeningnummer wijzigen voor jouw hypotheek? En is deze afgesloten na juni 2011? Log dan in op https://allianz.mijnleninginzicht.nl.

Hypotheek afgesloten voor 1 juni 2011
Heb je een hypotheek afgesloten voor juni 2011? Dan is Allianz niet de geldverstrekker. Neem contact op met de geldverstrekker of jouw adviseur om de wijziging door te geven.