Per 4 december hebben wij een Track & Trace service toegevoegd aan ons Offerte Dashboard. Daarmee hebben u en uw klant inzicht in de voortgang van een aanvraag voor Allianz Direct Ingaand Zeker Pensioen, Allianz Direct Ingaand Keuze Pensioen en Allianz Direct Ingaande Lijfrente. Bekijk nu de video over deze unieke service.
Wij hechten veel waarde aan een goede samenwerking met u. Samen bedienen we onze klanten zo optimaal mogelijk. Met als doel een hoge klanttevredenheid. Het informeren van klanten over lopende aanvragen en de status daarvan, kost nogal wat tijd. Dat krijgen we geregeld als feedback van u. En daar zijn we mee aan de slag gegaan. U als adviseur en onze klanten moeten zo eenvoudig mogelijk en begrijpelijk inzicht krijgen in de status van een aanvraag.

In het Allianz Offerte Dashboard kunt u de status van een ingediende aanvraag volgen en raadplegen. Zo weet u ten aller tijden in welke fase de aanvraag zich bevindt en van wie actie wordt verwacht.

Naast de Track & Trace statusinformatie in het dashboard, versturen wij vanaf 4 december bij elke statuswijziging in het aanvraagproces een e-mail over de voortgang naar u en uw klant. Denk daarbij aan een ontvangstbevestiging van de aanvraag, van de koopsom en van documenten. Dit geldt zowel voor Allianz Direct Ingaand Zeker Pensioen, Allianz Direct Ingaand Keuze Pensioen en Allianz Direct Ingaande Lijfrente. Vanaf het moment dat u een aanvraag bij Allianz indient, tot het moment van de eerste uitbetaling.

We zijn trots op deze unieke Track & Trace service die we u in het Allianz Offerte Dashboard bieden. Daarmee hoeft u geen tijd meer te besteden aan het achterhalen van de status van lopende aanvragen. En daar doen we het voor!

Heeft u vragen over het Allianz Offerte Dashboard of over de Track & Trace service? Bekijk de video. Of neem contact op met de deskaccountmanagers van de Salesdesk Leven via 088 – 577 3939 of [email protected]. Wij zijn bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur en helpen u graag.