Eerder heeft u kunnen lezen dat wij steeds meer documenten digitaal in plaats van per fysieke post aan u versturen. Dit doen wij via de Digitale Postbus. In onze nieuwsbrief van 3 december hebben wij u gemeld dat u - als u de verzending voor uw klant verzorgt - vanaf half december ook voor uw zakelijke klanten de originele klantdocumenten digitaal zou ontvangen. De start van de digitale verzending is nu uitgesteld naar volgend jaar.

Het uitbreiden van de digitale verzending van documenten aan u vergt de nodige aanpassingen van ons systeem en het daarbij behorende elektronisch berichtenverkeer naar u. Het is daarbij voor u en ons belangrijk dat u de documenten in het juiste formaat en met de juiste beschrijvingen ontvangt.

Helaas bleek bij het testen van de aanpassingen dat nog niet alle documenten in het juiste formaat en met de juiste beschrijvingen bij u aangeleverd zouden worden. Vandaar dat wij de digitale verzending van de originele klantdocumenten aan u voor dit moment uitstellen en verschuiven naar volgend jaar.

U ontvangt dus de komende periode de originele klantdocumenten van uw zakelijke schadeportefeuille nog steeds per post in plaats van digitaal. Via onze volgende nieuwsbrieven houden wij u van de ontwikkelingen op de hoogte.