Warning: You are using an outdated Browser, Please switch to a more modern browser such as Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Een nieuw jaar kan een nieuw salaris betekenen voor deelnemers aan een pensioenregeling bij Allianz. Het is belangrijk om een gewijzigd salaris op tijd aan ons door te geven. Het salaris is namelijk van invloed op de pensioenopbouw en de premie.

Vanaf maandag 25 januari gaan wij uw klanten met een collectieve pensioenregeling bij Allianz informeren over de mogelijkheid om rechtstreeks via de Allianz Portal salarisgegevens aan te leveren. Het kan zijn dat u als pensioenadviseur andere afspraken heeft gemaakt met uw klanten over het aanleveren van de nieuwe salarisgegevens.

Als u zelf de salarisgegevens aanlevert, dan horen wij dat graag vóór 21 januari van u. Stuur een e-mail naar [email protected] met als onderwerp ‘Salarismailing 2021’. En geef in de e-mail aan voor welke klanten u de salarisgegevens zelf aanlevert. Vervolgens krijgt u van ons bericht vanaf wanneer u de gegevens kunt aanleveren. Als wij geen reactie van u hebben ontvangen voor 21 januari, dan gaan wij uw klanten vanaf 25 januari rechtstreeks benaderen.

Heeft u vragen over het aanleveren van de nieuwe salarisgegevens? Neemt u dan contact op met de afdeling Pensioenen op 088 – 577 41 43. Wij zijn u graag van dienst. 

 

!-- Google Tag Manager (noscript) -->