Informatie over uw Digitale Postbus

Allianz verstuurt relatief nog veel documenten per fysieke post aan u als adviseur. Van diverse adviseurs hebben wij hierover signalen ontvangen. Het kost adviseurs – in dit digitale tijdperk – onnodig veel werk. 
Denk aan het openen van post, het inscannen van documenten en het archiveren in uw administratie. Dit terwijl veel softwarepakketten, die adviseurs voor hun administratie gebruiken, de mogelijkheid hebben om deze documenten met behulp van Aplaza en aanvullende dienstverlening van TIME automatisch te verwerken. 
Daarom digitaliseren wij onze output. Dit doen wij in fasen. Wij streven na om alle fysieke poststromen zoveel mogelijk te digitaliseren. In onze e-mailnieuwsbrieven houden wij u hierover op de hoogte.
INLOGGEN DIGITALE POSTBUS
Hieronder treft u een overzicht aan van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met het Contactcentrum Zakelijke Schadeverzekeringen, telefoon: 088 - 577 21 00 (keuze optie 6). U kunt ons bereiken op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur. Wij helpen u graag verder.